Då blev man 24 år idag!

Hej bloggen!
Idag fyller jag 24 år. Jag är väldigt tacksam för alla presenter och all uppvaktning som jag har fått av mina nära och kära idag. Nu är jag helt slut och ligger i soffan. Jag fick precis besök av min bästa kompis som ska spendera kvällen med mig. Vi ska ligga i soffan, äta smått och gott och glo på film.
Jaaa man börjar se gammal ut;)


Jag fick bland annat den här bilen......


I mina drömmar ;)



Istället för att jag gick ut på krogen och dricka en massa drinkar och dansa så fick jag en annan tillfredställande;)
Att få åka i en Mercedes.  Vilken känsla vilken makt;)
Kanke man får råd att få ägaen sådan någongång:)

Tack för en fantastiskt dag allesammans!
Nu ska jag dricka te och njuta av mina 24 år
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0