sommarvärme!

Hej hej!

Tro det eller ej, idag har vi haft sommar värmei Alta. Det har vart en underbar dag. Jag har jobbat mina 6 timmar på H&M, kommit hem. Tränat och lagat mat. Trots att ha kommit hem vid 17 tiden idag så har tiden bara runnit förbi. Jag tänkte att jag skulle sitta här och läsa lite om bloggdesign, men nu är klockan så mycket att jag inte orkar läsa mer. För bara några minuter sedan knackade det på dörren. Jacob sov som en ko så jag fick gå upp och kolla vem det var. Det var hans kompis från laget. Där stod jag med håret åt alla håll. vad vill du???
SOVER NI svarar han, klockan är ju bara 23.00. Ni är ju som ett gammal par påpekar han.
Vi är inte ett gammal par vi jobbar och sliter this is reality;). Jag sa inte så men hur som helst. Han skulle hämta något som var hans och han bad om ursäkt att han väckte oss. Hahhahahahah


Höstens mode. Den lilla svarta prickiga och varm gröna färgen är tillbaks. kläderna jag har på mig idag är urgamla, har haft dem ett tag och nu är det perfekt att användas;). Tog inspiration från vår höstkollesion i butiken;).

Ni kanske hade förväntat er att jag skulle skriva om hur jag det gick som instruktör idag. Men det blev inget idag. jag måste först visa upp hela grejen till de stora chefen. De ska se och vurdera. Förmodlingen ska jag få göra detta på torsdag. Imorgon blir det att Öva, öva igenom hela passaet hemma och vara helt förberedd.
Jag känner redan hur jag börjar bli nervös. Men samtidigt ska det bli kul.
Vi får se hur det går.


En trött Erica efter ett hemma pass..Styrka. MRL. Mage, rumpa och rygg. Ute i solen och vilar sig;)


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0