Packat och klart!

Hej hej!
Nu är det bara några timmar kvar tills vi ska resa. Jag har packat ner allt jag ska ha med. Det blev mest varma sommar kläder. Nu får vi hoppas att det blir varmt och skönt. Klockan 07.15 ska jag upp imorgon. Jag ska banne mig äta en stor gröt. Kommer säkert inte få äta gröt under min tid i Bulgarien. Det är nog inget dom serverar vid frukosten kan jag tänka mig. Hur som helst nu ska jag lägga mig och sova och hoppas vi inte försover oss imorgon bitti och missar flyget. Vi har tre mobiler på ringning;).
God natt på er och jag hoppas att jag kommer att ha möjlighet att blogga där nere.
Annars så vet ni att jag bara kommer att festa och ha det kul;)
Gårdagens bild. Personalfest hemma hos chefen. Det var väldigt trevligt, skrattade mycket. Hon bjöd på sushi och pasta sallad. Det var min andra gång jag åt sushi och det smakade mycket bättre andra gången. Mums.
Vid ett tiden på natten drog de flesta av oss till krogen och dansade. Mycket trevligt det med;)



Alohaa on the dans floor;)


I bulgarien väntas det mycket dans. Nu ska jag upp om bara 7 timmar. Woohoww

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0