Min helg!

Hej hej!

Efter en lång lördagseftermiddag på H&M igår så har min helg varit väldigt lugn. Lördagskvällen fick vi besök. Vi grillade massa kött och tittade på film hela kvällen ända in till natten. Idag tog vi båda en lång sovmorgon.
När jag hade vaknat till liv körde jag igenom hela mitt träningsprogram som jag förhoppningsvis ska visa upp på tisdag. Spännande!!!

Ikväll har vi matat oss med vofflor och fruktsallad. Just sitter vi och kollar på Swords kode. Väldigt knepig film men helt ok. Yes där tog denfilmen slut. Nu ska vi se på Svina längorna en ny svensk film. En så länge verklar den vara bra. Jag ska nog bara stänga ner datorn och börja följa med på den annars fattar jag ingenting.



Gårdagens grillmästare!!!



Kommentarer
Postat av: Felle♥

Hejsan.. Skulle fråga ifall du vill ha hjälp med din blogg design?.

Ha det bra sötnos :)<3

2011-07-25 @ 11:14:57
URL: http://thaijan.blogg.se/
Postat av: Felle♥

Glömde skriva gör designen gratis :)

2011-07-25 @ 11:35:23
URL: http://thaijan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0