Harry Potter!

Hej bloggen!
Har nyss vaknat upp från min värdelösa nap. Kunde ej sova. Börjar snart mitt nästa jobbskift på Hans sjenke.
Känner att jag igentligen bara vill ligga kvar i sängen. Men men i have to work.
På söndag får jag vila ut.

Efter jobbet idag drog vi och kollade på den sista Harry potter DEL 2. Jag måste bara få säga, vad fan hände med Harry potten filmerna. Filmen började bra och var väldigt bra flow under hela filmen sen måste de avsluta det på det sämsta sättet ever. Jag blev besviken för jag trodde Harry potter skulle dö. Men istället blev det Happy ever after. Han gifter sig och skaffar unge och skit. Disepointed!!!

Nhää mina damer och herrar dags att ta på sig den sexiga Hans sjenke jumpern och knalla iväg snart. Smila och vara glad mot gubbarna. Här ska det lagas drinkar till var och en. GE mig drinks, Gubbbe!!
Nej då jag ska ha det mysigt.
Ta hand om er!!
smokey eyes. vi ser ut som två råtter;)

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hahahaha men Erica! du kan ju inte börja avslöja slutet på filmer! Fattar du väl!!!!

2011-07-18 @ 16:10:06
Postat av: Erica

hahahha ;) OOOppps

2011-07-18 @ 23:04:04
URL: http://mpenzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0