Det börjar bli mörkt!!

Hej hej!

Det börjar bli mörka tider i alta. Tre tecken till det är, trötthet, depression och huvudvärk. För att jag ska undivika allt detta på ett bra sätt är träning. Träning får mig att orka.
Imorgon kan jag äntligen börja träna igen efter min hårda förskylning.
Blev erbjuden att hålla i ett träningspass igår men det blev inget eftersom jag jobbar hela dagen imorgon.
Fatta vad nära det var att jag skulle hålla ett träningspass. Nu eftersåt tänker man att det kanske vara lika bra. Jag är ju inte alls förberedd. Måste få lära mig mina övningar ordentligt.

Idag måndag den 18 juli har varit tung för mig. Alla på jobbet idag gick med huvuden nedåt. Jag tror att alla börja känna av vädrets förändring. Det var knappt folk som handla, bara ett par ryssar och finskar.
Mina 4 timmar på jobb kändes som 9 timmar.
Imorgon är den en likadan dag. Sova till 9 eller 10 sedan göra bra saker utav dagen innan man börjar jobba igen klockan 15.



Tack för denna måndag. Nu ska jag ladda ner film. Notebok som en kompis rekomenderade till mig. Sedan ska jag läsa vidare runtom i nätlivet;)
Sedan väntas det bästa. Att få Sova....

Kommentarer
Postat av: Emma Sandberg

sv: jaru, jobb är bra. Men har en dag ledigt i morgon innan jag jobbar 4 hårda dagar till sedan lugnar det sig lite. Ser att du köpt på dig de vita kortbyxorna .. visst är det härliga =)

2011-07-19 @ 22:20:01
URL: http://xiexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0