Bulgarien!

Hej hej!

Nu ar var semster snart over, vi reser tillbaka imorgon:(. Lite trist, men skont att fa komma hem och jobba igen.
Jag har aldrig festat sa mycket i hela mitt liv. Jag ar sa sliten. Tidiga mornar, fem timmars somn, sol, bad och sedan festa hela natten lang. Golden sands har allt man de bjuda pa nar det galler fest. Bra musik och goda drinkar, snygga killar for dem som ar singlar. Kan inte komma pa nagot negativt.
Idag ska vi spendera hela dagen vid poolen. Ta nagra undervattens bilder och ata mat. Ikvall tankte vi ta en lugn kvall. Min kropp pallar inte mer fest och dans:).
Men kul ar det.

Nu ska jag fortsatta ligga i solen och njuta av solen. Lar val inte fa se solen igen pa en stund. Tillbaks till kalla Alta imorgon.






IM black again:)

Kommentarer
Postat av: Katrine

Dåkker e så fin sammen :) Om en uke er vi i syden! Gleder meg bare mere å se deres "kosebilder" :)



Klem til deg!

2011-07-10 @ 18:17:04
URL: http://kattalarsen.blogg.no
Postat av: Erica

Hej hej=). tack.hoppas ni koser er ordentligt. Här i alta är det bara kallt.

Kram kram

2011-07-13 @ 23:44:32
URL: http://mpenzy.blogg.sem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0