Dag 8

ARUSHA -DAR ES SALAAME

Hej hopp gummi snopp! Idag klockan 06.00 stod vi och väntade på bussen mot Dar. Vi började köra vid 7.00 och kom fram klockan 18.00. Bussresan tog alltså 11 timmar. Ni kan förstå hur trötta vi var efter det. Med en gång vi kom fram till hotellet på South Beach så kändes det bara att man ville slänga sig ned i sängen och dö.

Men istället tog vi en snabbdusch och sprang till restaurangen och käkade mat. Efter maten hade vi en mysig avslappnad pratstund tillsammans. Sen började klockan bi väldigt mycket att det började bli dags att sova. Kände att mina ögon började bli tunga efter ett glas rött vin. Till slut gick jag och Tonje till vårt rum. Efter några timmars prat om allt så blev det sovdags. Imorgon är det utcheckning klockan 11 och sedan dra till det nya hotellet. De skall ha internet där nämnde pappa så det blir lite mer tajta inlägg förhoppningsvis. Imorgon ska vi däremot åka till mamma igen och kanske få träffa min foreman som ska hjälpa mig med att bygga huset. Jag har ritningar och allt klart så jag hoppas att allt går bra.

Nu ska jag krypa ner och sova. Imorgon blir det en lite längre sovmorgon. NAJZ!

God natt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0