Dag 24 ÅH HAPPY DAY!

 

Hej hej!

Idag har v haft en riktigt rolig dag tillsammans med Mamma och lilla Kesiha.  Vi har vart på stranden hela dagen.  För mamma var det väldigt längesedan hon var på stranden. Men för lilla Keisha så var de hennes första riktiga dag på stranden. Hon har aldrig badat i havet tidigare. Hon var helt galen i vattnen och var livrädd för alla vågar. Precis som jag var när jag var liten. Det var kul att se henne så glad som hon var i vissa situationer. Men ibland så kunde hon skrika väldigt högt för vågorna var för stora. Jag själv blir ju galen, jag älskar stora vågor. När Tonje tog hand om Keisha så passade jag på att hoppa i vågorna. Mamma ville inte bada idag. Hon låg mest och sov och tittade på oss. Hon nämnde att hon kände sig febrig så hon låg mest och sov vid stranden.  Efter att vi bjudit på dricka och mat så blev hon genast mycket piggare och hon gick till vattnet en stund. Hon tyckte att vattnet kallt. (Baridi) så hon gick och la sig igen.

Efter vår galna bad dag så avlutade vi den vid 16 tiden. Det blev en bra tid att åka hem för jag fick en sådan huvudvärk. Dök i en jättestor våg att jag fick ont i huvudet. Har fortfarande ont i huvudet. Har tagit två Alvedon men det har inte hjälpt. Jag ska försöka lägga mig väldigt tidigt ikväll så det inte blir värre.  

Imorgon blir det en slapp söndag. Vi tänkte åka in en snabbis till internetcaféet sedan bara ta det lugnt hela dagen. På måndag blir det full fart igen med nya ärenden.

Hörs imorgon SOV GOTT!




A DAY OF JOY!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0