Dag 66 STRAND DAG

Hej hej!

Igår var Tonje och lilla keisha på stranden. SUNRISE HOTEL. Mamma ville inte följa med  för hon skulle vara hemma och vakta sina kycklingar och höns.  Under veckan när hon har varit borta så har någon stulit hennes löpe höna. Det innebär att hon nu inte kan få fler kycklingar eller fler ägg.
En kyckling är vädrdefull. Det är mat och samttidigt ger den mer mat. Ja det finns tjuvar tilll allt!

När vi hade lämnat mamma bland alla hönsen så körde vi mot stranden.


Beach babe nummer ONE


Beach babe nummer 2. Jag sitter och läser Oprha tidning;)


Beach babe nummer 3. Här ligger Tonje och spanar in en killar
Hon tänker ska jag gå fram eller inte gå fram.....




Efter den underbara strand dagen så stannade vi till och köpte dessa två goda kokosnötter.
Under kvällen tog jag en och gick ned till grannen Sofia och vakten Hassan och bjöd dem på len kokosnöt.
Som ni ser hade jag på mig huvudlampan och det innebär att vi inte hade ström igår kväll.


under kvällen när vi satt ute vid balkongen så dök den här lilla djuret upp. Typ som en liten koala apa.
så söt så söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0