Dag 61 och 62 (bussresan)

Godkväll!

Igår kväll klockan 20.00 startade vi resan mot Tanzania och vi nådde fram idag klockan 22.00.


Just nu ligger jag i min sänge i Tanzania Mbagala. Det känns så himla skönt att komma hem helskinnad. Jag har suttit i bussen i 26 timmar. Blir nog inte att åka mer bussresa på ett tag. Men jag är tacksam att hela resan gick bra. Förutom att en av Tonjes  Mp3  spelare som jag fick låna blev stulen. Vi anade att det måste ha vart någon i bussen som hade snott den. Jag frågade runt till de flesta men ingen hade sett till den. Det var inte mycket vi kunde göra åt saken.

Nu ska jag bara sova  tröttare kan man inte bli. Imorgon blir det att åka och handla in mat och sedan träffa mammsen under dagen.

God natt!


Nej jag är inte hög men det är bara så skönt att få kissa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0