Dag 46 (Söndag HUNDSEX)

God kväll!

Idag har jag inte gjort ett skit. Och det kändes väldigt skönt ska jag tala om för er. Vaknade upp vid 08.00 tiden och lagade mig gröt. Gröt till frukost gröt till Lunch. Om jag beskriver min dag detaljerad så kommer ni att somna.
Jag har skrivit så mycket att jag har fått robot fingrar inte så värst sexigt.

Men jag snabbspolar gärna till kvällens händelser. Åh herregud jag trodde jag skulle dö. Ni förstår sist jag såg en hund para sig var när jag var pytteliten skit. Jag trodde inte mina ögon. Hundarna hängde ju sig fast i varandra. Jag trodde att det var något galt mitt hjärta bultade och jg fick panik. Ännu värre var ju det att hundarna också fick panik. Var nog första gången för dem.

Ringde i panik till stånd till mammachina. Efter många förklaringar om situationen. mate, sex, stick toghteter, make babies så fattade hon vad jag menade till slut.

- Åhh Dont worrry, After 30 min it will be ok....

30 minuter herregud. Ska de hänga sådar i 30 minuter. Visserligen blev detta bara cirka 15 minuter. PLOPP och där låssnade skiten. Hundarna sprang åt båda hållen och fattde inte vad som hade hänt.

Nu ligger hundarna och sover gott. kanske blev det några hundvalpar gjorda ikväll.


Mina damer herrar här ser ni The virgin side of  the Doggy style...
Tänk om vi människor skulle avsluta de hela såhär....Jahap nu ska vi ligga här i 30 min.
Hur har din dag varit???







Idag gjorde jag  som de flesta muslimer gör när de har Bad Hair day!
Slängde på mig den vackraste Kankan ever!!



God natt. Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0