Dag 42 (bilder från dag 41)

God morgon!!

Om ni vill veta så sitter jag just nu och äter min underbara gröt. Klockan 09.00 blir vi hämtade av chuffören Ben.
Vi ska åka in till banken. Får idag hoppas att kortet och banken funkar. Annars blir det ännu en dag utan bygge.

Håll tummarna!

Här får ni se bilderna från igår som jag aldrig la upp.



Mango girl nr 1...



Mango girl nr 2...


Vad roligt man kan ha med passionfrukt, eller vad tycker ni;)



Nosen till hunden, matskål och en vacker ädelkopp som man säger på norska!

( Tonje stekte och käkade upp den där;) hahahah


The spicable me ;). Har ni sett filmen The spicable me, om inte gör det.
kanon rolig film.


Data nörden som pillar sig på magen;)



Vem av oss är mest lik Collump i sagan om ringen???
Jag röstar på Tonje hon är fulast,  alltså på bilden;)

Ha en fin dag <3



Kommentarer
Postat av: Jake

Gollum och inte Collump hehe...



Tonje är helt klart likast haha, du kör ju eeeeehhh eehhh e e e e e e e looken ;D om du förstår vad jag menar.



Saknar dig massor baby, håll er till ljusa gator och er vakt.



Kyssar! <3 Nakupenda we we sana

2011-02-02 @ 13:01:27
Postat av: Aisha

hahahhaha gumman det heter

despicable me inte spicable me hihiihi'

saknar och rätta dej :P

2011-02-04 @ 13:02:54
URL: http://jaitehonestepattime.blogg.se/
Postat av: Erica

Hahhaha...

2011-02-06 @ 16:18:58
URL: http://mpenzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0