Semester dagar!

Hej hej!

Dagarna går. Snart nyår. Har idag bokat nyårsbord till mig och mina vänner. Sitter nu och försöker hitta den perfekta nyårsmakeupen. Har redan hittat en favvorit men får se om jag ska mer dramatiskt och glamoruöst makeup. Klänningen den är klar men den får ni inte se förns nyårsafton.



Bland annat så hittade jag det här klippet från makeupgeek.com. Super snyggt och kreativt. kanske  blir min nyårsmakeup något i den stilen.
Mina semester dagar rullar på. Igår var jag och tjejerna ute och åt. Det blev att dra till en sushi restaurang East and West sushi.  Det var underbart trevligt och supergott. Jag beställde två menyer. Först en liten meny med blandkött och sedan en liten meny med sushi båtar som absolut är det godaste. 


Jag och Patty! gissa om jag har mat i käften.......



Oksfile, fläskfile och kycklingfile......


Mätt och glad....

God kväll allesammans.
Jag ska nu vara social med pappsen. Ikväll blir det att se klart det Warrior.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0