Packning!

Oj. Fyra dagar har nu redan gott. Inget speciellt har hänt. Bara en massa sjukdom och kämpat för att stå i de sista arbetsdagarna. Pratade nyss med pappa i telefon och nu fick jag en riktigt hemlängtan.
Nu håller jag på att göra en bra plan inför packningen. Jag har lovat mig att inte ta med mig allt för mycket hem. Får se hur det går.

Var inom H&M och kramde dom som var på jobbet idag och jag Kommer faktiskt att sakna mina goda arbetskamrater. De gör liksom min vardag. Hoppas ni fattar vad jag menar.
But Im Back soon ladies.

Nu är det fokus på familj och vänner hemma i kumla. Inget är bättre en stor och fet julstämming med dem. Det är vad julen betyder för mig. Att få vara med tillsammans med dem.

Imorgon klockan 1255 går flyget. Nu är det packning som gäller gott folk. Innan jag avslutar vill jag nämna Dagens modell. Äntligen fick jag en makeupday med henne. Hon är fantastiskt söt.
Eftersom hon har vackra bruna ögon ville jag framhäva dem med en blandning av brunt, silver, vit och hudfärgade ögonskuggor. Vit kajal och lösögonfransar.
We love the beautiful girl next door......;)
Tack för att du ställde upp som min modell gullet. Du var kämpeflink!!!

NU lite käk sedan packning!! Vi hörs gott folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0