Grattis Pappa!!!

God morgon!!
Jadå. Idag lyckades jag faktiskt vakna up när klockan slog 06.30 imorse. Helt otroligt. Men nu är jag uppe och jag har en lugn och stressfri morgon. Underbart. På grund av det så hoppas jag att min dag kommer att bli bra. Jag hoppas att de blir mycket folk och att alla har en positiv dag. Det ska ju vara kul att handla paket.

Det är ingen vanlig dag, för det är pappas födelsedag. HURRA,HURRA, HURRA,HURRRRAAAAA.  Det blir ingen paket för honom idag, utan han får vänta tills jag kommer hem. Det är inte långt  kvar nu.
Jag har inte ringt och grattat honom än, utan jag låter honom ha sovmorgon på sin stora dag. Jag firar dig här hemma pappsen!!

Till  Min pappa .

Snäll, omtänksam, envis, glad, rolig, smart

Finns det något mer man kan önska sig från en pappa!? DU är unik!
Ett stort Grattis
Älskar dig<3




Jag ska nu äta upp min frukost sedan börja gå till jobbet. I have work to do!!
Ha en fin dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0