Ljuva juletider

Hej hej!!

GOD JUL på er. Hoppas ni hade en fantastiskt julafton igår. Jag kan inte nämna något negativt om min. Alla i släkten vara samlade precis som det ska vara. Plus att min älskade pojkvän var där också. Vi firade vår första julafton tillsammans. Helt underbart var det.



I år blev det ingen tomte utan vi körde ett julklapps spel. Det var för himla roligt. Vilket gäng och vad kul vi hade. Alla såg ut som att roa sig. Senare mot kvällen avslutade vi kvällen genom att gå till kyrkan, en traditon farmor och farfar brukar göra. Denna gång valde vi att följa med. Det blev en perfekt avslutning på vår julafton. BÄSTA julafton.



När jag vaknade upp idag vid 1300 tiden var jag fortfarande mätt efter gårdagens julmat. Men nu är det dags för julmat igen. Har nu lagat köttbullar, jansons står färdigt och julskinkan står färdigt skuret på bordet. Det och mycket mer.  Vi ska strax äta, väntar in lillsyrran som är och handlar på julrean.


Årets julklapp.Fick en WakeUP call Lampa av världens bästa pappa. Min räddning i vintermörkret;)
Kommer att prova den i action imorgon natt.


Ikväll blir det att gå ut och festa med mina SAKNADE vänner. Har inte hunnit träffa på någon sedan jag kom hem. Håll i er för ikvälll blir det GILRPOWER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0