Ett roligt skratt!

Hej!!
Då har man fått huvudvärk igen. Fick gå hem från jobbet klockan 16 då jag skulle ha jobbat 12-20. Inga pengar tjänta där inte. Därför gick jag och la mig strax efter att jag kommit hem. Jag ligger i sängen och har på mig min tjocka morgonrock och mina ullsockor. Men jag lyckas fan frysa ändå,hur är det möjligt. Ska nu sätta på värmeljus och titta på någon riktigt bra makeupvideo och sedan lägga mig och sova.

Gillar du roliga skämt. Jag älskar dem. Här kommer några som jag hittade på Roliga skämt sidan på google.
1) En brunett och en blondin var ute och promenerade när brunetten plötsligt utbrister:
- Åhh, titta en död fågel!
Varvid blondinen stannar och stirrar upp i luften...
- Var då?
2) Tjejen - Vilka fina tänder du har
Killen-   Tack
Tjejen - De påminer mig om en låt
Killen  - Vilken?
Tjejen - Black and yellow
Gå in själva så ska ni få ett GOTT skratt  http://www.roligaskamt.se/topplista
Tjejen: Hej
Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen: Vill du att jag ska gå?
Killen: Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt.
Tjejen: Älskar du mig?
Killen: Självklart, alla tider på dygnet.
Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?
Killen: Nej, aldrig! Varför frågar du ens?
Tjejen: Vill du kyssa mej?
Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?
Killen: Är du galen? Du känner väl mig?
Tjejen: Kan jag lita på dig?
Killen: Ja älskling...
Tjejen: Älskling..
Ett GOTT skratt gör livet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0