Den perfekta Julgranen!

Hej! Redan inne på min 2 dag hemma i stugan. Sitter i soffan med pappa och syrran och ser på trav hästar. Jag föröker förstå det roliga i denna sport medans jag surfar på nätet. Jag är helt slut efter dagens utflykt och jakten efter den perfekta julgranen. Till slut så hittade vi den.






Det var nog år och dar jag var här senast....



Här inne på grillkåtan satt vi och grillade korv....





Jakten har börjat.......


Jakten har börjat.....



Ska vi ta den?..............



nej, den här var mycket finare...










Jag hade en lite kul med att åka med spark;)


Fick TALLRIS från farmor...


Det blev korvgrill inne  på kåtan.....


Julmust är den godaste julbrusen i världen..


 Nu ska jag avsluta min kväll. Imorgon ska vi upp tidigt och handla julklappar.
God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0