6 dagar kvar!

Hej!
Kan ni fatta att det nu bara är 6 dagar kvar tills jag reser hem. Jag har en tung vecka framför mig men den ska jag banne mig klara av. Sen ska jag ha två långa och sköna lediga veckor. Tillsammans med familj och vänner.

Idag var det 0 grader i alta. Sol och 0 grader i Alta är det vackraste som finns. Solen får vi inte se förns i februari och det är inte långt kvar nu. Och i år hoppas jag att jag få lyckan att få åka med på en skoter tur. Jag kan tänka mig att det bara är roligt att åka skoter när det är sol och en massa snö ute.

På tal om roliga saker idag fick jag min första FHM tiding hem på posten efter att ha vunnit en frågetävling. Svarade rätt på ett par fråger för en stund sedan, jag kommer inte ens ihåg var det var. Vann också en rakapparat som jag tänkte ge min älskling men undrar när jag får den.
Nu blir det att läsa om vackra brudar i tre månader. Vi tjejer är ju trots allt vackrast här på jorden.

Nää, nu är det dags att fortsätta med min quizlek som jag håller på med på jobbet. Jag ska ta reda på fem personliga frågor om var och en på jobbet sedan ska jag ha det som en frågesport. Visst låter det underbart kul. På så sätt kommer man närmare varandra.
Peace AND love
Människor som går och tänker och tänker på nya saker de vill göra eller prova på, så SÄGER jag bara en sak.
DO IT!!. Fungerar det inte??? Då har du iallfall provat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0