5/12

Hej folkens!!
Vart på latsidan med bloggen men sån är det ibland. Ni har inte missat något viktigt, det har bara varit det vanliga. Bara jobb. I helgen var jag på julebord med Actic gänget. Väldig go mat var det iallafall. Jag hoppade på att det inte skulle bli norsk julbord. Jag är inget så nöjd med nors julbord tyvärr.
Istället bjöd de på röktlax, vanligt lax och massa annat kall plockmat. Super gott var det.

Det vara bara inte bara mat, utan vi körde också lekar under kvällen. Tyvärr vann inte min grupp så ska inte tala mer om det. Men kvällen var kul och underhållande.
De som vann fick självklart massage=(
orättvisst;)
Actic jenterna=)
Det var de bilderna jag tog;)

Merry christmas!!=)

Kommentarer
Postat av: Emma Sandberg

sv: men du är juh snart här nu =). En Sandberg är aldrig vilse .. upp med hakan Erica! =).



Krami

2011-12-05 @ 23:20:30
URL: http://priska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0