Maten är nyckel till allt!

Hej bloggen!

Det bästa med dagen är ju att få blogga. Igår var jag typ döende och orkade inte blogga. Men idag är jag tillbaka. Idag kom min kära pojke hem från Ibiza. Han var brun som en pannkaka. Han hade haft det både bra och inte bra. Eftersom båda vi två är olycksmänniskor så bukar det hända saker och ting. Hans korthållar med bankkorten och körkortet blev stulet. Det kanske mest låter som en KLANT!! Ja vi säger att han är en klant. VEM tar med alla sina viktiga värdesaker till en stor konsert med mer än 3000 människor och dessutom går omkring och har korthållaren i fickan, bara sådär. Jaa! han har nog lärt sig en läxa eller två.

Jag har idag jobbat som vanligt från 10-16. 18.15 körde jag mitt MRL igen. Idag var det 7 stycken på passet. Det var hur kul somhelst. De verkar tycka om mig, det är ju bra. För jag tycker om dem också;). Efter passet gav jag dem varsin matrecept som jag hann skriva ut innan passet. Det var kycklingsallad som går snabbt att tilllaga.



Detta är en kycklingsallad med curry. Jag hittade en massa andra goda recept. Ni kan själva gå in och se. Antingen på matklubben.se eller alltommat.se. Där kan du få tips och råd om hur du kan spise sunt och nyttigt. Att spise rätt är nyckel till allt. Efter det är det träning, det kan jag lova er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0