strax jobb

Hej hej!

Jag ska snart dra till jobbet. Dags att jobba som bartender. Jag kom nyss hem från en vännina som jag har sminkat idag. Hon blev riktigt snygg. Jag kan visa er bilderna imorgon. Men nu tänkte jag lägga upp videon från tidigare i veckan om jag aldrig la upp. En så kallad Everydaylook.





I den här videon ska jag visa er hur jag trimmar mina ögonbryn...



Det är skit enkelt;)

Nää slut på det roliga imorgon kommer det mer. Jag har hela söndagen på mig att lägga upp bilder. Bland annat på de vänner som jag har sminkat. De har vart mina vackra modeller och fler kommer jag att vilja ha.
Nu måste jag dra och make some money. Hoppas det blir tryck på Hans sjenke inatt.

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0