Min Söndag!

Hej hej!

Kan det bli en bättre söndag. Jag har sovit, ätit en god köttbit och bara gjort saker jag tycker om att göra.Gårdagens nattjobb var som en mardröm. Det var proppfullt på hans sjenke och det var å varmt att man nästan höll på att svimma av bakom baren. Men det gick bra.
 Det blev en storslagen dag och tog hem bra dricks.  Därför har jag idag kunnat legat och snoozat nästan hela dagen. Eftersom  jag kom hem 05.00 imorse så lyckades jag komma upp vid cirka 14.00 tiden idag efter en tidvis snoozande. 

 
Just nu väntar jag på min gradiosa pizza som ligger i ungnen. Om 20 minuter börjar min bästa komedifilm Dum, Dumare. Eller den har varit min favvoritfilm när jag var yngre. Nu får man se om man ha samma gamla humor som man hade då.
Nu ska jag fortsätta att njuta av denna söndag, hoppas ni gör detsamma. ni som kan, gör det ni tycker om att göra, förutom att slappa;)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0