inlägg klockan 00.00

Hej bloggen!!

Idag blev det ett väldigt sent inlägg. Har suttit och kollat på kursen som jag ska gå på till Hösten. Mycket information att få med sig. Dessutom kan jag inte sova. Tänkte att jag skulle lite snabbt lägga upp ett recept som jag har lagat idag. Passar till dem som vill äta nyttigt/sunt. Självklart vill alla äta Nyttigt;). eller hur??
 Receptet är hur enkelt somhelst och gott att äta. Det tog mig cirka 20 min att tillaga.



Byggris, Soltorkade tomater och skaldjur marinad. Och självklart ska ni ha srimps eller jumboräkor.
Lägg Jumboräkorna i marinaden i en liten stund så att de drar åt sig smaken. Sedan är det att steka, koka rågriset. När allt är klar har du i soltorkade tomater. Klipp till dem lite så det inte blir allt för mycket tugg. Sedan blandar du i pesto. Pesto är bassilikum i burk. Finns att köpa i ica butiker. Pesto är också gott till olika pastarätter.
Då var det klart och så här ska det se ut!!



Tatatatttaaaa....Jag lovar det är ÄTBART:)
lycka till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0