Fredag!

Hej hej!

Har nyss vaknat upp från min lilla powernap. Nu ska vi ladda in inför nästa arbetsspass. Jag är spänd på hur det kommer att gå. Jag är helt slut efter dagens arbte från 10-8 på H&M. Idag krylade det av folk inne på Amfi alta. I helgen är det Alta tunering och folk över hela Finnmark bruka komma till Alta. Det förvånar mig inte att det kommer att vara fullt på Hans sjenke inatt. Hoppas jag orkar hålla ut hela natten. När jag kommer hem sen inatt ska jag bara slänga mig i sängen efter 4 tillt timmar måste man upp igen. Imorgon Lördag börjar jag 12oo på H&M. Jag ska bara jobba till 16.00 så det blir några extra timmar. Det blir en halvvaken Erica hela helgen. Tack GodeGud att jag är ledig på söndag!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0