Att ladda upp!

Hej bloggen!

Jag vet att jag lovade ett videoinlägg på min makeup idag. Men det tar ju en sån fruktansvärt lång tid att ladda upp filmen. Och filmen är för stor för att laddas upp i videofyme.
Har laddat upp filmen på youtube sedan klockan 11.00 i morse. Det är så dårlig nätkoppling här uppe i nordnorge. Men klippet kommer upp så fort den är färdigladdat. Ikväll kommer ni förhoppningsvis se klippet;).

Idag skulle jag jag börja klockan 16 men chefen ringde och frågade om jag kunde börja klockan 14.00. Men vid två fick jag helt plötsligt ont i magen så jag ska nu börja klockan 15.00. Har tagit ipren och nu ligger jag och slappar i soffan. Jag ska snart börja röra på mig. Men jag önskar att filmen blev laddat innan jag åkte, annars får jag börja om allt när jag kommer hem senare ikväll. Att det ska vara så svårt=).

Ute är det strålande väder men det blåser lite. Det ska bli skönt att sätta igång att jobba. Hoppas tiden går fort idag. Ha en fn dag allesammans.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0