Actic mötet!!

Hej hej!

Jag ska snart gå lägga mig för imorgon börjar jag klockan 09.00 på grund av att idag fick vi sjukt mycket varor på H&M. Imorgon bitti blir det att packa ut alltsammen. Ikväll har jag varit på personalmöte med Actic. Vi satt på peppes pizza och fick gratis mat och dricka. Mötet gick väldigt bra och det var kul att få träffa alla som jobbar kring Actic. Det var några kända ansikten. Bland annat så jobbar min chef från H&M också där, så vi arbetar på samma ställe;). Och där är det inte hon som bossar;).

Människorna verkade inte så farliga, mest trevliga och alla ha en sak gemenasmt. De älskar träning och ge träningservice till andra människor. Det kommer att bli kul att få jobba med ett nytt team.
Jag älskar att få lära känna nya människor.



God night<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0