2011-08-20 Emma 20 år!!!<3

Det är ingen vanlig dag jo det är lillsyrran födelsedag. Hip Hip HURRA; HURRA; HURRA: HURRRAAAA. Just nu är hon utomland och firar hennes födelsedag. Jag firar hennes 20 årsdag här uppe i norge. Jag kan inte fatta att lillsyrran fyller 20 år idag.  Helt sjukt vad tiden går fort. Jag tror och hoppas att hon har det fint i cypern. Vi tänker på henne här hemma. Vi nära och kära får fira henne senare när hon kommer hem.



Just nu sitter jag väntar in mitt videoinlägg som jag speciellt har lgat till syrran. Det tar ju en sån himla tid. Jag ska snart åka till några kompisar och spendera resten av kvällen med dom. Men jag tror att det blir tidigt hem etersom jag fortfarande har magknipningar. Jag har haft det under hela dagen. Det var inte så kul att arbeta från 10-18 idag. Men dagen tog slut till slut och ikväll vill jag bara vara social. Jag ska umgås men mina älsklingsbrudar. Vi ska väl bara glida runt och chilla. Nu ska jag dricka upp mitt te sedan kila iväg.





pusss på dig syrran;) Jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0