Vadå rastlös!

God kväll!
Jag är så rastlös men samtidigt sliten efter dagens arbete och träning. Dagarna är sig lik. Jobba, träna och sova.
Kan Alta ge mig lite action eller ska jag behöva skapa action.
Alta är nästan som ett familje stad. Varjedag träffar man på någon man känner hur mysigt är inte det.
Det känns liksom så tryggt och det är därför männiksor är så trygga i sig själva.


Förr hatade jag Kumla tillexempel för att de gav liksom dåliga minnen av dig själv som liten. Man blir liksom påmind om man skulle träffa någon man känner. Men nu inser jag bara hur gamla nära och kära också kan uppväcka positiva minnen.

Just nu ligger jag bara och funderar det är därför jag bara skriver en massa skit;). Jacob är och jobbar natt så han slipper mig inatt. Men istället så ligger Johanna vid min sida inatt. Hoppas hon inte väcker mig på morgonen igen som hon gjorde imorse. Jag vaknade av att hon stor bölade. jag tänkte herregud vad är det som har hänt med henne. men jag var så trött att jag låg kvar i sängen en stund till.

När jag till slut hejade på henne på morgonen berättade hon att hon hade vaknat upp att hon stor grät för att hon hade drömt att hennes bästa vän hade gråtit. Vilken hemsk dröm eller hur.

Träning- Torsdag

spurt (Kondition)

20 minuters intervalls program i löpeband. 11.5 km/h Lutning 3.0
Avslutades med 6 minuters roing till slut fick jag så ont i ryggen att jag la av.


Hemma har jag idag lagat torsk en av mina favvoritmat. Torsk i ung. Salt, timjan lite citron, små tomater och lite matgrädde blandat med lite mjölk.

Kvällen avslutades med paradise hotell  norge (ingen sexscen idag heller;() 
och nu är det läggdags.
God natt!



Ska drömma om Zanzibar;)

Kommentarer
Postat av: johanna

Erica jag drömde att hon försvann ju, inte att hon grät. Självklart blir jag ledsen av att mina vänner gråter men jag bölar inte floder för det :D

2011-04-29 @ 07:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0