Sommar och sol!

Hej idag har vi lyckat få lite solenergi in till lilla Alta. Fåglarna kvittrade och himlen var blå. Solen sken så starkt att jag var tvungen att ha mina solbrillor på. Glad liten Erica gick mot gymmet. Idag tränade jag rygg och körde lite övningar med bara rumpa. Imorgon kommer jag in i min 5 vecka i Fast rumpa kuren. Jag hoppas jag snart får min fasta rumpa har hittils inte sett något resultat. Vi får vänta och se.

mooohhahahah


Idag har jag åter igen lyckats fått ut den ena katten till den härliga vårvädret. Åhh han uppskattade det verkligen min lilla sötnos. Men lyckades faktiskt få den andra på med kopplet men mer än så blev det inte. Han var stel som en sten när jag skulle bära honom ut.

En glad nyhet idag är att Johanna har kommit hem från Örebro och den bästa nyheten är att hon hade lyckats köpt hem RAKPERMANET till mig. TACK TACK TACK för det ser verkligen ut som troll i håret just nu. Det har jag fått stämplat i skallen nu, Jacob har nu i det senaste dagarna kallat mig för ett troll varje morgon.

-Du är min söta lilla troll....

Jaa jag får väl ta det som en komplemang.



Johanna lyckade inte bara få med sig rakpermanent utan också svenska disktrasor som är bäst. De norska disktrasor är ju bara oanvändbara. Dessutom köpte hon med svenska tidningar då jag bland annat såg den här ur snygga bikinin....



NAJJZZZZ....




På menyn idag var det Pasta sallad med kyckling. Mums det var gott.




Åhh vad jag saknar dem två. Mamma och Keisha. Dessutom saknar jag att umgås med min vän Tonje.



Det går inte en hel dag utan att jag tänker på dig mammsen.
Längtar tills nästa gång jag kommer hem till dig igen<3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh!! Måste bara säga huR mkt jag älskar denna blogg, att få läsa om världen finaste lilla alta, mitt andra hem! bor i örebro men har hela släkten upPe i alta. Så himla underbart

2011-04-25 @ 00:25:14
Postat av: Erica

Vad kul att du tycker det Amanda. Jag håller med dig Alta är världens finaste ställe. Hälsa Örebro från mig;)

2011-04-26 @ 00:27:17
URL: http://mpenzy.blogg.sem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0