Snön smälter!

God kvällens!

Det blev ingen intervall träning idag på grund av snön som håller på att smälta. Istället blev det att träna på maskinen på gymmet. Värmde upp med lite hopprep sedan körde jag 15 minuter intervall träning.

Det är dags att komma i form i vårens tider. Snart är det sommar igen. Här i alta har det börjat bli ljust dygnet runt. Det är allt jag älskar med Alta. Ljusa sommardagar.

Just nu ligger jag och Johanna i sängen. Jacob är iväg och jobbar natt. Jag har själv jobbat idag från 10-16.
Herreguuud vad H&M har så mycket fina kläder till vår. Det blir svårt att hålla fingrarna borta till vår sommar.

Imorgon ska man upp och jobba igen. 10-18 hela långa dagen. Det känns väldigt skönt att få börja jobba igen och jobba ihop lite pengar. Just nu känns det som att livet har börjat på noll igen. Jobba och spara;)

God natt<3




Kommentarer
Postat av: Emma Sandberg

Nu får du köpa fina saker till mig. Hoppas det saker finns kvar på hm i Alta. Har nämligen fastnat för vissa saker. Kan kanske kolla upp det åt mig ;)

2011-04-05 @ 11:24:26
URL: http://xiexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0