Personal möte med The big H&M

hellu!

Kom nyss hem från mitt första personalmöte med H&M. Det gick väldigt bra, dessutom fick jag en mer översikt över vilka människor jag verkligen jobbar med. Vi var cirka 12 personer som var på uppmötet.
Mötet gick så bra att vi tillochmed bestämde vilken dag vi skulle ha personalfest.
Hmmm personalfest ni vet ju alla hur det slutar:). Det är ju alltid någon som gör bort sig. Hoppas jag iallafall.


Just nu ligger jag i min goa säng och jag känner mig väldigt trött. Har vart uppe sedan 07.00 i morse. Planen idag var att gå till NAV som det kallar det här. Där jag ska registrera min ny adress. Igår innan jag gick hem så kollade jag vilken tid de stängde och vilken tid de öppnar. Klockan 09.00 skulle de öppnas och det skulle tajma precis med jobbet som börjar klockan 09.45.

MEN SJÄLVKLART har de ändrat tiden när jag står där idag klockan 09.00. Klockan 09.45 skulle de öppna och precis då börjar jag jobbet. JA, men det är ju typiskt. Jag bara kände hur mina morgontrötta nerver sussade i min kropp. Andas Erica, ANDAS gick jag försiktigt därifrån.
Därmed fick jag vänta i mitt personal rum i cirka en timme innan arbetet började.

Efter jobbet idag så drog jag och tränande i 45 minuters tid. Det blev en snabb träning idag. In och UT.
Värmde upp med hopprep 6 minuter och sedan körde jag mina bakben övningar. Först mark luft sedan benböj med stång. Sedan 2 olika maskiner för baksida lår. I varje pass kör jag 3x10 eller 3x8 när jag kör tungt.


När jag hade tränat färdigt drog jag snabbt hem för att slutgöra där jag påbörjade imorse med att skala potatis. För här skulle det lagas potatisgratäng till middag. O ch det smakade minnsan super gott. Till det hade vi grillat kyckling som vi idag hade köpt billigt. 29.90 kg det är ju inga pengar.
När jag hade slängt i mg maten var det dags att röra sig mot personalmötet.

och nu ligger jag här och vill sova;) Men vill bara avsluta med dagens roligaste. Bara så ni vet så älskar jag att skratta och jag tycker att det här var roligt.
Minns ni min svenska vän Niklas. Han var nämlingen inne på jobbet idag och besökte mig. Vi började diskutera om tjejer. Alla vet att Niklas älskar BLONDA tjejer med STORA bröst. Men jag frågade Niklas varför han inte ville ha en svart tjej. Då svarar han.

- Jo jag vill ha en svart tjej med blont hår och stora bröst...

hahahahhaha, kan ni se er bilden framför er...

Som sagt jag älskar att skratta;)

Och också att sova, GoD natt <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0