Svensk Micke=)

God fredag!

Underbara fredag, dagarna bara rullar.
Jobbveckan har gott väldigt bra och jag börjar nu få in flytet i arbetsmiljön. Det är fart hela tiden.
Idag har det varit extremt mycket med folk och man har sprungit som en galning.

Efter jobbet träffade jag på min kompis Marita. Hon ska snart besöka fest byn London i tio dagar. Tänkte att det skulle vara mysigt att träffas och prata en massa skit då den här lilla kända snubben dök upp.



Den svenska Micke . Jag tror att han kommer från Stockholm men bor och jobbar i Oslo. Men också deltar han just nu i Paradise hotel som går på tv på kvällarna.
Som ni ser på bilden så är  han van med att bli fotograferad i "smyg". Han tittar snyggt in i kameran;)

Le nu Marita och luta huvudet lite åt höger är du snäll....;)
 
Han såg väl ganska bra ut förutom att han var 2 cm lång typ.



Tack för kaffet gumman <3

Ikväll har vi bara  haft mys kväll med tacos och film. (The Tourist). En super bra film med Angelina och Jonny Depp en av mina favvorit skådespelare.

Imororgon ska man upp och jobba. Börjar inte förns 11 och därför kanske jag orkar gå upp tidigt och träna. Morgondagens träning är ju spurt. Kondition.
Får se hur jag känner mig.

Hörs imorgon pussOchKram
ha en en fin Fredag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0