Morgon träning

Hej Hej

Just nu sitter jag här och dricker mitt te och äter min kycklingklubba. Idag börjar jag inte jobba förens klockan tolv. Jag vet inte vad som har hänt med min kropp men jag går upp väldigt tidigt nuförtiden. Är det kanske åldern,jag börjar bli gammal.
Klockan åtta klev jag upp ur sängen. Om detta hade varit för fyra månader sedan hade jag legat som en platt tung flodhäst i sängen.

När jag vaknade körde jag mitt träningspass som jag hoppade över igår. 10 minuter hopprep och sedan tre stycken ben och rumpa övningar med vikter. Benböj, utfall och ett bens knäböj. 3x10 på varje set.



Igår jobbade jag från 10-18 och jag trodde att jag skulle svimma. Jag sprang hela tiden fram och tillbaka med kläder hit och dit. Det blev dagens träning.
Annars så fick jag lära mig kassan igår. Det gick ganska bra och lärde mig ganska fort.

Idag ska jag jobba 12-20 och det blir in första kvällsjobb. Hörde från en tjej igår att det var skit jobbigt att jobba kväll. För det är en massa att göra inför stänging. Jag bara log och sa, det gör mig ingenting.
Jag gillar att ha mycket att göra. Ibland;)

Nu är klockan snart 11.00. Ska kila och fixa det sista innan jag börjar knalla iväg till jobbet.
Ha nu en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0