GOD PÅSKA;)

Glad påsk på er alla goda människor!

Då har man påsklov och det innebär att allla här i alta åker till stugorna "Hytta". Det kan inte bli mer dött här.
Men samtidigt är det skönt. Sedan i torsdags då det var vår första lediga dagså har vi knappt gjort någonting.
Igår vaknade jag och åt en riktig påsk macka med ägg och kaviar.



Den höll mig mätt hela dagen lång.



Sedan tog jag en liten dagstur med Ackiles. Foxx den andra katten var inte så lätt att få
med ut. Så han fick vara kvar inne.

På eftermiddagen blev det en sväng till gymmet. Det vardags att träna baklår. Först hoppade jag på en 45 minuters pass som en kompis till mig höll. Det var mage, rumpa, lår pass. Det var en lagom tufft pass.
Det roliga var att vi bara var tre stycken på det passet, så det blev lite oseriöst men roligt var det.


Efter passet körde jag mina bakben. Två övningar i maskin och en övning med marklyft med stång.
3x10.



På kvällen blev vi bjudna filmkväll hemma hos Petter och Elisabeth. Det blev några glas med vin och en helkväll med roligheter. Vi såg bland annat på SOLSIDAN och där går det inte att glippa av ett stort skratt.

Idag blev det en liten sovmorgon. Katterna väckte oss med deras mysigheter. Senare när vi har ork så kanske vi ska gå till gymmet och bada lite. Jag tänkte först springa lite och sedan simma några längder.
Men bara om det är varmt i poolen.

Men ni får ha en fortsatt fin Långfredag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0