Fri från träning, bara jobb.

God kväll!

Idag blev det fritt från träningen. Min rumpa måste ju få vila lite från tränigsvärken. Men imorgon bitti kör vi igen.
Då blir det mest ben. Framsida, baksida och vader. Börjar med 10 minuter hopprep.

När det inte blir någon träning prioriterar jag gärna andra saker. Som tillexempel matlagning. Idag har jag lagat färsk lax som var på super tillbud på ICA 79kr kg. Super billigt.


ojoj vad det smakade gott och snabbt gick det att laga. Sätt på ungnen på 180 grader. krydda laxen med salt och peppar. Blanda ihop lite olja, grönsaks buljong flytande och citron. Sedan smeta över hela laxen. Skär gärna lök och papprika om ni tycker det är gott. Sedan slänger ni in skiten i ugnen och har den där i en minut...........
Nej nu skrev jag fel, jag menar i 20-25 minuter.

Ha gärna banangryta, ris eller potatis till detta.
Smakligt måltid.



Nästa kap är den här lilla goda måltiden. Jag kallar den för mellis mellis.
Johanna, Jacobs syster har lärt mig att tycka om detta. Hon är så nyttig av sig så att jag får helt enkelt lära mg av henne.


Detta är alltså äpple som är skalade i små bitar. Keso, russin, och kanel. Glöm det att jag var så nyttig, lite socker och honung hade jag i också;)



Annars så har jag åter igen haft en bra dag på H&M. Allt går bara bättre och bättre. Det är vad jag tror iallfall.

Nu ska jag ligga och läsa lite runt och se vad världen har att bjuda på!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0