En dyster söndagskväll

Alta IF förlorade på borta matchen idag med 3-1. Hata sanefjord dom har ingenting att komma med.
Vänta bara tills de kommer till vår hemmaplan då ska vi minnsan ägga ner dem helt.

Nu ska vi försöka se på någon bra film som gör oss på bra humör igen. Kanske blir det en B film som heter
(From Prada to Nada) eller en bra action film som går på tv klockan 21.


Idag har jag haft min lilla sovmorgon. Detta är min andra söndag irad jag försöker ta mig till kyrkan. Men varje gång har de stängt. Jag undrar om jag går till fel kyrka!?
Vid tre tiden drog vi till gymmet iallafall. Idag Körde jag lite lätt mage och rygg.
Gårdagens träning var kondition och också sista passet av min träningskur för denna vecka.
Imorgon är jag inne på min 4e träningsvecka på väg till en fast rumpa;)

Tränins uppplägget ser ut som vanligt.

Måndag - Styrka ben/bak
Tirsdag - kondition
Onsdag- FRI
Torsdag- Styrka baklår
Fredag - FRI
Lördag -Kondition
Söndag FRI ( men kör lätt mage, rygg)

Innan alla tränigspassen så värmer jag upp i cirka 6-10 minuter.
Hopprep eller maskin


 Johanna på väg hem från ett effektiv träningspass


 
Snygg himmel eller hur?


Det är så skönt med söndags träning. Avslutades med en god tid i en varm bastu:)
Jag pratade med pappa på skype tidigare idag. Han skröt om att nu hade dom 16 grader varmt. Jag hade inte så mycket att komma med. Bara att de snöade typ i alta och det är noll grader. FANTASTIKGT KUL!!

Nää får hoppas värmen kommer snart, så här kan man ju inte leva. Vinterjacka hele maj månad...

Nu ska jag fortsätta ha min lugna söndagskväll och hoppas ni får det detsamma.

Kram kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0