Inge mer kattspråk=(

Hej hej!

Nu ligger jag är i min säng. Efter bara några dagars kattbesök har jag lyckats känna en tomhet i huset nu när husse och matte tagit hem dem. Nu kan man inte gå omkring och snacka kattspråk. Det har varit ett riktigt nöje att få ha dem här.  Borta bra men hemma bäst. Men vid det här tillfället så tycker jag att Borta är BÄST;)


Här är dem snyggingarna...Saknas redan=(


Men just nu har jag mina stora IKKE håriga katt liggandes här som jag får fortsätta med att ta hand om. Idag har det varit promenad fram och tillbaka på altas gator. Först Johannas match vid 14.00 sedan Jacobs match vid 18.00. Johanna hade sin första serimatch i division 1. Men tyvärr slutade dem med 2-1. Däremot vann Jacobs lag med 4-1. Hurra för det.


En liten bild på tjejkampen idag;) Johanna kan ni se hon närmast den till kanten till höger i gul.
Bra jobbat där Johann;)

Vad har jag mer lyckats göra idag. Jo föressten jag har ju rakpermanetat håret idag. Det blev bra och nu kan jag ta hand om mit hår ordentligt.


Före bild;)


 Efterbild ;)



Här har ni verktygen till mitt resultat. Det blir ju inte helt helt rakt men håret lägger sig och faller mycket bättre nu.


Nu är påskloven över och nu är det tillbaks till jobb igen. Det ska bli skönt. Börja tjäna pengar igen.
Hoppas ni haft en bra påsk med er nära och kära.

Nu ska jag sova  hoppas det händer något spännande och bra imorgon;) GOD NaTT<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0