Att festa i Alta!

God eftermiddag! Här sitter jag nu och det var inte många timmar sedan jag vaknade upp. Igår var det nämlingen ute. Först var jag och Johanna på födelsedagsfest hos en tjej kompis. Vi gav henne presenter och gav henne en helt ny bakad kladdkaka som jag bakade åt henne.
Under kvällen drog vi till Hans sjenke, där var det LIVE band så vi satt mest och pratade. Det var ingen musik att dansa för. Kvällen ledde till den ena eller den andra och den slutade med en efterfesten i Aronnes.

Jag kom hem klockan 08.00 i morse och jag var tröttare än någonsin. Men det bjuder jag på för det var en kul natt tillsammans med Tonje och Vanessa.

Idag blev dagen inte som planerad. Men det gör ingenting. Istället blir det en hemmadag med städning och god mat. Ikväll blir det film.


Just nu sitter jag och Johanna i soffan och lyssnar på Radio Alta. Jacob har sin första sesongmatch mot Bryne.
Vi sitter här och lyssnar med spända öron och hoppas på det bästa.

HEJJA ALTA!




Gårdagens träning. 6 minuter hopprep och 9 minuter roing.
Sedan var det full körning baksida lår.
Ben böj
Utfallsteg med stång
maskin 1 (baksida)
maskin 2 (baksida)



Eftermiddagens frukost. Vofflor med goda bär och hallonsylt.

God Söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0