Att arbeta 12-18

God kväll!

Nu har man precis sett klart på paradise hotel och nu sitter vi och kollar på Match Love. Vilket skitprogram. Blåsta tjejer som inte vet hur man sätter männen på plats. Därför får de inga killar.
Jag hade paxxat ett programidag som skulle börja klockan 21.00. Trodde jag. Dessutom kommer jag inte ihåg vilken kanal den var på. NRK4, TV2, TV3 eller TV4.no.

Den sista kanalen där, kom jag helt på fel plats. Vill inte nämna varför. Johanna som precis gick förbi mig och såg hela sökandet påståd vad i hela världen jag höll på med.

Vadå johanna. jag går ju in på den här sidag varje kväll...NOT;)


Tillbaka till det vardagliga. Stod upp klockan 08.30 och drog på träning. Hoppade hopprep 5 minuter. Körde roing i 10 minuter sedan sprang jag på band i 10 minuter. STÄLLin 1,5 i brant höjd sedan ha en ganska hög fart. Detta ger bäst resultat mina damer och herrar.

Resten av min dag har jag bara jobbat och efter jobbet har jag gott omkring på köpcentrum. Alla andra går på köpcentrum för att handla sig saker. Jag går på köpcentrum för att prata en massa skit med en del kompisar som jobbar runtomkring. Tillexempel besökte jag en kompis till mig på Body Shop. Hon visade mig en massa fina podukter tilllexempel en Body spray parfym som smakade Vanilj. Åhhhh den luktade så gott.

Jag sprayade på mig den och den blev väldigt populär här hemma;).

Vanila pie<3




Ni alla vet nog vad det här är.....YEpp LÖS HÅR. Jajamänsan nu kan vi afro skallar också använda Klips om vi vill.
Ni kanske redan har det. Men jag har illafall provat.
Hittade ett par gamla löshår som man ska sy in. Men jag använder KLIPS istället och det funkar väldigt bra;)
Nu kan jag välja mina dagar. LÅNGT eller KORT

och sååhär blev resultatet...



I think its looks GREAT;)

Nu ska jag avsluta dennna underbara dagen.

Mellan Erica och Tonje

Erica- Skickar ett sms

Gå in och kolla på den här sidan. Vädigt kul grej. KRAM KRAM

Tonje- Svarar
ok jag kollar senare Gomman....

EN HALVTIMME SENARE

Tonje-

NeEEE-EEE!! FYFan vad DU är hemsk....

Erica-

Hahahhahahahha


GOD NATT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0