What a day!

Hej alla glada. Idag kommer mitt inlägg ganska sent. Men det fick bli så, eftersom jag hade många nära och kära att prata med idag tillexempel På MSN, FACEBOOK och SKYPE. Är så glad att det finns alla dessa möjligheter. Pratade nyss med syrran på skype och det var så underbart att höra henns röst. Hon hade köpt sig en IPhone 4. JA! den alla vill ha, JAG vill ha den. Hon var väldigt nöjd iallafall.

Idag har dagen varit väldigt bra, fick min försenade mens. Var lite rädd att jag hade blivit på smällen. Men det var jag inte. Var tillbaka på Intersport idag, ska jobba där nu ganska mycket igen. Älskar att jobba där, har världens roligaste chef där. Jag trivs väldigt bra på alla mina arbetställen ska jag säga er.
Var inne en stund på skoringen för tjejerna där bad mig komma dit och sätta ut råttfeller över hela vårt lager i källaren för de hade sett en mus springa omkring där. Ni skulle ha sett deras ögon, de var stora som golfbollar av skräck. De ville absolut inte gå ner. Jag bara skrattade. Rädd för en liten mus är jag inte.
Men det gick bra till slut.
Känner att jag börjar bli sliten i handen, har skrivit i många timmar nu. Ska nog hoppa i säng.
Men kul att ni finns. Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0