Vill ha mina magruter!

God kväll bloggen! Idag har jag vart på jobbet från 10-20. När jag kom hem blev det mys. Köpte grillade kyckligklubbor och grönsaker och var sin liten coola. Nu sitter vi framför tvn och kollar på en film.
Det ser inte så ljust ut för mina magrutor, idag har jag druckit cola tagit lite godis från jobbet som de hade på bordet. Får ju inte äta sånt. Köpte mig en påse (Nötti Frutti) så nu sitter jag och mular i mig det. Det är en påse med nyttiga Cashew,Peanötter, papaya och russin. Perfekt för att få bort sötsuget och samtidigt få i sig enegri.

Nu ska jag hoppa ner i den lilla soffan och trängas med Jacob. Han ligger över hela soffan nu och gottar sig. Men nu kommer jag och ska trängas. Ha en bra kväll gott folk.
PS, Ge en okänd ett smil så får du ett smil tillbaka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0