Väldigt trött ikväll!

Det har vart en lång dag. Stod upp klockan 07.30 för och sminka mig och fiksade mig till fototagningen vid 10.00.
Fototagningen gick väldigt bra vi var ute och inne. Ute var det kallt så det blev lite stela bilder.
Det blev inte så många bra bilder som skulle passa  som framsida i en tidning. Så vi ska ta flera bilder på fredag.
Annars har jag bara jobbat på skoringen idag, slutade klockan 20.00. När jag kom hem tränade jag lite eget här hemma. Jag tränade mage och rumpa.
Nu sitter jag och kollar igenom bilderna om vilka som blev bäst, en bild var riktigt fin. Ska lägga upp den så ni får se. Nu kom en riktig gäsp, är nog dags att sova.  Hoppas ni haft en bra dag idag, Imorgon får ni en ny dag!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Aissshisss

ååhhh sexäääääääääää shiiit det varm hr inne

fyfasssen vad hett

2010-09-09 @ 21:07:43
URL: http://jaitehonestepattime.blogg.se/
Postat av: Felicia

gå och klä på diiig!// kingdaooo

2010-09-10 @ 15:45:21
URL: http://feeliiziaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0