Tisdag!

God Dag! Snart är det jobb, börjar klockan 14. Ska först försöka hinna gå lite på city och se om jag hittar ett par röda sexiga underkläder som jag tänkte ha på min nästa fotosenssion. Har en kompis som pluggar till fotograf, så jag bad han ta lite bilder på mig. Ska nämligen vara med i en tävling för FHM. Tyckte det skulle vara kul att vara med. Tävligen går ut på att hitta den snyggaste försida till tidningen FHM 2011. Det jag ska göra är att ta sexiga bilder i underkläder eller bikini och sedan senda in dem, sen får man hoppas. Man kan vinna 10 laks, och det vill jag verkligen göra. Ni kanske vill vara med och tävla? Gå då in på länken. Det är nog hundratals vackra tjejer som tävlar men det är kul med utmaning ibland.
Ska försöka att knalla iväg nu.  Men ha en fin dag!

http://fhm.no


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0