Te och honung!

God kväll kära blogg! Jag har ont i hela kroppen. Efter jobbet hade jag dugnad, det betyder att jag lyfte tunga däck över till en contaiener. Jag ber till gud att det var sista gången idag. Hela jag var kall och blöt efter 3 timmars arbete utomhus. Hoppade direkt i en varm dusch när jag kom hem. Nu sitter jag och dricker te och honung. Känner mig lite småsjuk just nu, hoppas det inte blir värre.
Har nyss försökt öppna en videoblogg. Nu är det bara och vänta se om de godkänner min blogg. Sen ska jag börja videoblogga lite till er;) Moohahha...
Nu börjar jag bli flummigt trött, ska titta på bartenderskolan på tv;) Sen blir det bedtime. Imorgon jobbar jag
10-20. Först Intersport sedan Skoringen.

Dagens träning!

Lyfta tunga blöta bildäck. Tränar.  Armar, baksida ben och armar

3x30 situps på det varma golvärmet på toaletten;)

God natt!


BH från H&M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0