Ny lägenhet??

God kväll people! Hoppas eran dag har varit bra. Min dag började väldigt dårligt i morse. Jag var vaknade på fel sida. Allt var fel. Allt jag ville ha i morse var en bil. Jag är så trött på att gå eller cyckla varjedag. Men det är väl bara att bita ihop nu de sista månaderna. Ringde upp ett gammalt par som jag pratade med för ett par veckor sedan. De skulle putsa upp och sedan hyra ut en lite lägenhet som ligger nära stan. Men de hörde aldrig av sig. Men idag ringde jag upp dem. De var precis färdiga med allt sa de, vilken tur att jag ringde va!?. Så imorgon ska vi gå och titta på den. Hoppas verkligen den är fin, för då blir det nära till allt. 5 min till stan bara.
Idag så har jag dessutom skickat mina uppgifter och bilderna till FHM tävligen. Imorgon får jag besked om jag kom med. Håll tummarna.
Här får ni se bilderna jag skickade till FHM!
Nu är det dags för att sova. God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0