En månad kvar!

God kväll! Sitter just nu och kollar på (40 years Virgin ) på tv, så himla rolig film. Jag skrattar så jag får ont magen. Idag har jag sagt upp mig på Skoringen och imorgon säger jag upp mig på Intersport och Hans Sjenke. Har sagt upp mig till den 31 oktober. Bara en månads hårt arbete kvar. Kommer bli tungt att lämna denna mysiga byn. Man vet aldrig kanske kommer tillbaka hit i framtiden.

Eftersom det är inte så länge kvar till jag åker så ska jag komma i god form. Ska träna hårt nästan varjedag nu.
Idag tränade jag ben.
Framsida ben,  baksida ben, vader, rumpa och mage.

Nu ska jag fortsätta att se den underbara filmen. Ha det bäst!

God natt!


Ca ett år sedan vi kom hit till alta!  Denna bild är tagen i början av april 2009!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0