Det var den måndagen!

God kväll bloggen! Idag har det var jobb  10-20. När jag kom hem från några timmar sedan, satt min underbara Jacob hemma. Så skönt och se han. Men nu är han borta igen på nattjobb! När han drog vid 21 tiden så var det full fart här hemma. Körde lite Situpps 3x40 stycken. Benfall 3x10 stycken. Efter det blev det mat, diskning och sist men inte minst  Bartenderskolan på tv;). Är nu snart redo för och sova, är riktigt trött just nu. Längtar inte till imorgon. Har dugnad igen och det betyder att min lilla kropp ska lyfta tunga äckliga bildäck över nån himla container! Hoppas jag är sjuk imorgon så jag slipper! Nej då, klart jag ska ställa upp för laget.

God natt gott folk!


BH från H&M Im lovin it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0