Söndagsfix!

God söndag! Vaknade klockan 14.00 idag och mår toppen. Blev en bra sitsa arbetshelg på Hansjenke inatt. Gick hem med 180kr i driks. Dom pengarna ska gå till film ikväll. Har nyss lyckats raggat upp 5 röster till fhm tävligen på facebook.
Kommer ni ihåg att jag nämde att jag skulle ge ut små lappar på jobbet igår natt... Jamen det är ju självklart att jag gjorde det, galen som jag är. Gick fram till några grabbar och gubbar och pratade lite med dem och fick mina röster.
Idag blir det en väldigt lung dag. Tänkte att jag kanske skulle spendera en timme på gymmet för avslappningen skull. Jag blir bara så slö att bara vara hemma hela dagen. Ska köra lite lätt cykel, axlar och rumpa idag. Sedan blir det tvätta kläder städa lite och mys resten av kvällen. Nu ska jag kila men ni får ha en super bra dag!


Jag och mina lappar;)



Johanna bakom baren;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0